Yoshinari | Hollister SE

Medarbetare på Hollister berättar

I hela vårt företag och i allt vi gör är vårt uppdrag att göra livet mer givande och värdigt för de människor som använder våra produkter och tjänster. Vår företagskultur och våra grundläggande värderingar om människors värdighet, integritet, vår syn på service och hur vi förvaltar det arv vi har i våra händer för framtiden vägleder oss i våra beslut. Det påverkar även vårt sätt att samverka och stödja våra kunder. Allt detta gör Hollister till en fantastisk arbetsplats. Läs några medarbetares berättelser nedan för att få en inblick i hur det är att vara anställd på Hollister. Berättelserna är alla unika på sitt sätt, men gemensamt för dem är att de speglar hur engagerade vi är i vårt arbete och hur vi uppfyller vår mission.

Yoshinari

Global marknadsföringschef, stomi

På Hollister handlar det inte om att göra affärer – det handlar om att hjälpa de personer som använder våra produkter.


Jag arbetade med marknadsföring i sju år innan jag började jobba på Hollister Incorporated i Japan som produktchef. När jag började min karriär på Hollister pratade jag med ledningen om min dröm att arbeta i det globala marknadsföringsteamet. De fick snabbt min dröm att bli sann och jag har jobbat på vårt globala huvudkontor i ett år nu. Jag känner att jag fungerar som en bro för att hjälpa mina kollegor att förstå kulturen och de lokala marknadsföringsfrågorna.

När jag började jobba var mitt mål att göra något som gav tillbaka till samhället. Jag kan göra det på Hollister. Här är vi kundfokuserade. Vi pratar med läkare för att få den information vi behöver för att kunna tillhandahålla bättre produkter till patienterna så att de kan få bättre livskvalitet. Om jag kan hjälpa dessa patienter, stå till tjänst, då gör jag mitt bästa.

Jag tror att den bästa typen av medarbetare som jobbar på Hollister är en som har ett brett synsätt. Vi erbjuder enorma möjligheter, frihet och kreativitet. Vårt jobb går aldrig på rutin. Medarbetare här har chansen att arbeta med många olika avdelningar och flytta till olika områden. Om du sysslar med marknadsföring som jag, samarbetar du med ekonomi, regelverk, forskning och utveckling och tillverkning. Du kan lära dig hur företaget fungerar som en total organisation. Det är viktigt för alla medarbetare att ha denna vilja att utvecklas för att få nya färdigheter och driva innovation.

Vi gör livet mer givande och värdigt